156465
Book
In basket
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Podręcznik akademicki, przez wydawnictwo określony jako znakomity i obowiązkowy dla studentów psychologii, pedagogiki i innych nauk społecznych. Napisał go brytyjski emerytowany profesor z uniwersytetu w Glasgow, jeden z najbardziej cenionych psychologów rozwojowych w świecie. W sposób zwięzły i komunikatywny przedstawia istotę dzieciństwa, analizuje uwarunkowania biologiczne i społeczne i znaczenie okresu dzieciństwa dla dalszego rozwoju człowieka. Opisuje kolejne etapy rozwoju emocjonalnego i ntelektualnego dziecka, dziecko jako naukowiec, dziecko jako praktykant, dziecko jako osoba przetwarzająca informacje. Omawia także przebieg rozwoju języka dziecka. Polecam do czytelni.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 8 (Jasna 2)
There are copies available to loan: sygn. 159.922 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu zmiany lokalizacji.
Notes:
General note
Indeksy.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 377-394 i przy rozdz.
Target audience note
Dla studentów psychologii, pedagogiki i innych nauk społecznych, dla nauczycieli i wychowawców, osób zajmujących się wczesną interwencją, profilaktyką i terapią dzieci, także lekarzy, pielęgniarek oraz rodziców.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again