156465
Książka
W koszyku
Publikacja do czytelni naukowych i księgozbiorów podręcznych. Polski czytelnik, zainteresowany public relations, otrzymuje kolejną tzw. poważną czyli nieprzyczynkarską literaturę przedmiotu i pierwszą pozycję książkową reprezentatywną dla amerykańskiej klasyki z tej dziedziny. Autor jest doświadczonym praktykiem i konsultantem PR. Bardzo silny nacisk położył Seitel na znaczenie komunikacji on - line w działalności public relations. 40 studiów przypadków zamieszczonych w prezentowanej pracy przedstawia czytelnikowi najbardziej skomplikowane sprawy, z jakimi musieli sobie poradzić specjaliści z dziedziny PR (m. in. romans Moniki Lewinsky z Clintonem, promocja niskobudżetowego filmu "The Blair Witch Project"). Pod względem zakresu przedmiotowego publikacja zawiera większość zagadnień, które grupa amerykańskich badaczy uznała za podstawowe dla PR. Publikacja adresowana do studentów i praktyków public relations. Przystępny styl, ilustracje.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Practice of public relations
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: The practice of public relations.
Pełna nazwa wydaw. w cop.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy częśc. - Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej