Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Filia nr 8 (Jasna 2)
(1)
Autor
Stryczniewicz Barbara
(1)
Świercz Joanna (nauczycielka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Metody nauczania
(1)
Gatunek
Poradnik metodyczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Matematyka
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
W prezentowanej książce Autorka starała się przedstawić sposób pracy z uczniami klas VII i VIII szkoły podstawowej na zajęciach zespołu wyrównawczego z matematyki. Propozycje te można wykorzystać również podczas lekcji (karty pracy jako zadania dodatkowe dla uczniów uzyskujących niższe wyniki nauczania). Materiały zawarte w książce pomogą zorganizować pracę nauczyciela z uczniami mającymi trudności w uczeniu się matematyki. W książce znajdują się: Sprawdziany wstępne w klasach VII–VIII. Sprawdziany – badania wyników po okresie I semestru w każdej klasie. Kartkówki kontrolne do każdej klasy. Karty analizy sprawdzianów wstępnych i badania wyników po I semestrze oraz kartkówek. Karty ćwiczeń oznaczone np. K1, K2 itp. Odpowiedzi do sprawdzianów i kartkówek. Karty pracy, będące uzupełnieniem tego tytułu i zawarte w wydanej już książce „Praca z uczniem mającym trudności z matematyką Karty pracy klasa VII–VIII”, pomogą w utrwaleniu umiejętności matematycznych. Uczniowie powinni wykonywać ćwiczenia przede wszystkim na lekcjach, ale czasem to nie wystarcza i trzeba także ćwiczyć w domu lub na zajęciach dodatkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.016 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu zmiany lokalizacji.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej