156465
Status dostępności:
Filia nr 8 (Jasna 2)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 159.922
Biblioteka zamknięta z powodu zmiany lokalizacji.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy artykułach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Spis treści: Wprowadzenie. PROGI ZMIAN W EDUKACJI DZIECKA. Jolanta Karbowniczek, Wczesna edukacja w perspektywie przeobrażeń paradygmatycznych. Bożena Pawlak, Neuroedukacja w klasach początkowych – wiedza i opinie nauczycieli pierwszego etapu kształcenia. Bożena Marzec, Nauczyciel w obliczu zmieniających się przepisów prawa – refleksje. Elżbieta Marek, Ocena własnej kreatywności studentek pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Barbara Nawolska, Ile waży beczka? Czyli jak zadanie matematyczne rozwiązywali adepci zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej. WARUNKI DO ROZWOJU I EDUKACJI DZIECKA. Bożena Grzeszkiewicz, Socjalizująca wartość zabawy. Karin Fodorová, Diagnostic activities of nursery school teachers as a factor in meeting preschool education goals. Daniela Kilduff, Selected specifics of speech therapy for children with visual impairments or blindness. Małgorzata Przybysz-Zaremba, Wspomaganie rozwoju dziecka z alkoholowym zespołem płodowym (FAS) i poalkoholowym spektrum zaburzeń rozwojowych (FASD) – kilka propozycji, uwag i wskazówek w tle. Tomasz Szurmik, Piotr Kurzeja, Teresa Friediger, Karol Bibrowicz, Rola aktywności ruchowej w rozwoju psychoruchowym dzieci z dysleksją oraz propozycja ćwiczeń równoważnych jako wspomaganie terapii. 
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja sfinansowana przez Uniwersytet Śląski w Katowicach
Uwaga dotycząca języka
Dwa artykuły w języku angielskim, streszczenia angielskie i polskie, spis treści także angielski.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej